czwartek, 12 września 2013

Wakacyjne migawki cz. 4 - ost.

I ostatnie kadry ze Słowińskiego Parku Narodowego:

Widok na Jezioro Łebsko od strony wsi Kluki - na horyzoncie Wydma Łącka.


W miejscowości Kluki znajduje się bardzo interesujący skansen oryginalnej zabudowy Słowińców. Pod chałupami widać kopczyki torfu - dla Słowińców był to podstawowy materiał opałowy.


Słowińcy trudnili się rybołówstwem - pomieszczenie, w którym przechowywano łodzie i wszystko, co potrzebne do połowu ryb.



W domach Słowińców mogło mieszkać kilka rodzin:


Jezioro Łebsko w okolicach Łeby:



I ostatni wieczór nad morzem:





I ranek następnego dnia:


Nad jeziorem Dołgie Małe:



Jezioro Gardno (na horyzoncie widać niewielki szczyt góry Rowokół):




7 komentarzy:

  1. Wszystkie wspaniałe:)
    Ale oczywiście nic nie pobije zachodu słońca czarno-białego i tego wcześniejszego...

    OdpowiedzUsuń
  2. aha! no i jeszcze to z pomostem na jeziorze, numer siedem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co te zachody słońca mają w sobie? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja chyba jestem mało romantyczna. Dla mnie najpiękniejsza jest ósemka. Cudna i nie tak banalna jak zachód słońca =). 15 i 17, no i 1 tez fajne. 14 ma ciekawą kompozycje - pełna symetria.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś zapewne symetryczna :) dzięki za świeże spojrzenie na ten zestaw :)

      Usuń
  5. Mi podobają się wszystkie zdjęcia ale wyróżnię siódemkę - ten pomost z lewej i chmury na horyzoncie...
    oraz przedostatnie, szóstka z zajęć z perspektywy i kompozycji dla księdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem nadzieję, że komuś przedostatnie się spodoba, bo ja mam do niego słabość :)

      Usuń